| TERIMAKASIH KAWAN²|

Saturday, September 25, 2010

KENAPA ! ! !

Mood : Jealous ngan blogger lain sbb creative 
design blog dowg ! ;O

Mulai hari ini no more " I " :'P
"aku" or "saya" huhu..cam laen macam jea cakap aku kat lam nie..
alarh ko mimie poyo lak ! kat lua lagy kasa an bahase ko !
(dalam hati) ngee..! ;'P
weyh..dulu aku xsuka gilaa taw panggil diri " i and you "
sekarang oke larh..bole trime sbb 2 aku panggil diri aku I 
kat lam post-post b4 nie..HAHA !
takk tetap pendirian betul kan cik mimie ? ;O
oke2 dah..stop it..
i'll try to be myself dlm nie okeyh..
* alamak ter I lagi plak..ngeh-ngeh.. ;O

jeng..jeng..jeng..

+ episod hari ini dalam mimystories@blogspot.com adalah . . .+


 Kenapa awak tak ajak saya kua nie??

saya akan cuba fikir n terus b'fikir yg awak 
sibuk cari duit untuk kawen ngn saya..wlupun kita masih
budak hingusan remaja ..
ea awak?
jawab la "YA"..please..please..
* da cam lagu alif satar dah ! haha ;O

click on picture to view larger.. (:


thanks Google Map !

A : Kg Paya Jaras Dalam -> rumah saya ..
B :  Kg Kubu Gajah -> rumah dea ..

Tengok..dekat jea kan uma kami?
seorang "mat rempit" yg hebad hanya memerlukan 3 menet 
untuk tiba dari lokasi B ke A..
ini adalah fakta.. hahah.. (:
tapi kenapa?kenapa?and kenapa?
t'amat2lah susah nak jumpa saya nie ? it's oke awak..


"CINTA PERLUKAN PENGORBANAN" 


kan?saya sanggup b'korban demi masa depan kita..
baek kan saya ? heehe ..

Fullstop !
macam da byk sgt tanda soal dlm nie dah..heehe..
;O


p/s : sorry sebab t'bawak masuk masalah rumah belum b'tangga, 
b'tiang, b'dinding sume nie
dalam blog comot niey.. =.="
 

Thanks for reading ! <3

No comments: