| TERIMAKASIH KAWAN²|

Tuesday, October 19, 2010

BILA SAYA SUDAH BERCERITA

MEMO !
  
waktu page ini b'operasi
adalah 
 

Hihi c(:

Hello again reader's !

 tibe2 t'ingat pasal memo mase kat office lame dulu..
boss saya suruh wat satu memo untuk factory worker's..
about " dilarang merokok di kawasan kilang "
jika ditangkap anda akan didenda rm5  !
takk pasal2 dlm post saya hari nie pown ade memo..hihi..
okeyh , memo diatas tiada kaitan ngn post kali nie .. ;O

Hey, semalam birthday saya yg 
ke - 19 tahun 2 bulan tauu ! asal korang tak wish ?
nak kena lempang laju-laju nie..
Jap , jap , yang nie pown takde kena mengena jugak ngn post
hari nie..  HiHi..


Hurmm . .
Last sunday kan..selepas tak jadi
tengok movie..
saya telah pergi maen police and thief bowling ngn sorang boy nie..
guess what ? i won the game ! HAHA .. happy bangat dehh ..
score saya 94 - 93 .. yess ! 1 mata jea beza and
t'amat2 lah sikit kan score kami ? 
biase lah baru 3 kali maen bowling + bola sume cam 
haram jadah mase 2..sampai merah2 jari-jemari kami..
tapi takpe lah bukan nak wakil negara 
dalam sukan komanwel pown ..
" bowling 4 fun " ! :)

 Semalam plak saya g karoake
kat Bintang Gemilang ngan my sis..
10 songs free 2 songs.. :)
lame jugak lahh tak g menyumbangkan suare..
dalam erti kata laen Suara Kau Sumbang ? takpe ..
karoake jamban is exspecially 4 you ! Hihi ;O
saya tertarik nak pegi sebab sorang makcik nie laa..
ex-classmate saya mase kat high school dulu
click sinito view her blog ^,^
dea siap wat list lagu nak nyanyi taw ! gilaa kan ? 
 
CHOP ! 2 perkara nie pown takde kena mengena gak .. kikikiki :P

Abesh tu apa yg ade kena mengena nie ?
( tanya diri sendiri ) 
sebenarnya saje nak amek perhatian .. HaHa !


O.K lah ..


Good Night !

Sweet Dream and Sleep Tight 
 colour traffic light..Ngee.. ;O 

thanks for reading this entry ! :)

No comments: