| TERIMAKASIH KAWAN²|

Friday, October 15, 2010

GENTING THEME PARK di SUBANG 2 !



i'm back ! 
besok pukul 2pm saya akan menghadiri satu
temuduga di AM Office System , Kg Baru Sg Buloh..
doakan saya dapat keja 2 dgn gaji yg lumayan..
heehe..
( ayat skema betul kan ? hihi.. )

Last sunday 
saya g Genting Highland ! tapi kat Subang 2..
huh ? camne 2 erk ? hihi .. ;O
korang penah dengar tak 
" Fun Fair ? ? "
jangan tipu kate xpenah dgr..
lempang laju-laju nanti kang ! :D
seriously da lame gilaa tak pergi Fun Fair taw !
macam teruja gak laa tgk buaian pusing2 macam eye on m'sia 2..
hey ,  jangan tak tau buaian yg naek sorang2 pastu b'pusing cam kat
Genting Highland 2 pown ade taw ! sebab 2 title post kali nie macam 2..huhuw..




muka excited apabila menjejakkan kaki
di FUN FAIR..hihi ;O



Tapi , saya naek buaian 2 ngn maen tikam-tikam anak patung 2 jea 
taw mase tu ! SUMPAH geraam !
yeala cash money tak bawak byk..lam bank byk laa..
mls lak nak g cucuk..lalalalala..
* padahal ! ngeh3 ;P

Oit ! jangan bagi tau orang tau !

saya nanges masa naek buaian besar tuh ! haha ..
wat malu jea kan ? tapi saya nanges first round jea lah..
hihi..takut gila2 kowt mula-mula sebab buaian 2 asek benti2 coz nak turunkan
orang yg naek b4 ktorg kan..
bayangkan time dea benti betul2 kat puncak 2..
Ya Allah..saya xpandang bawah langsung..
betapa saya takut..yang tak bole terima anak buah saya 
baru 5 tahun rilek jea..acu dea yg melalak kat atas 2..HAHA !





blurrwekxx ! saya dah takk takot lagi..hihi..




 inilah dinamakan " SenYum KamBing " :)




Qistina Athirah and kak yana..
cool babe ! ;))


okeyh , pict nie di tangkap apabila keadaan mulai stabil..
kih3..bila da berani amek kau ! snap , snap n snap sampai 
buaian 2 benti..hihi..
actually byk ag pict malas nak upload.. ;O






Last pict , Qistina bersama kuda merah jambu..
cute jerk kuda tu.. ^_^


eyh , lupe bagitao..
saya maen tikam2 tu tak dapat pown teddy bear..
dapat CD case jea ! Hampeh !
sangatlah tak b'tuah hari itu...













okeyh , mao bobok..
gud nyte !
( kerek gilaa kau nie mimie ! ! :D )

No comments: