| TERIMAKASIH KAWAN²|

Sunday, October 31, 2010

KeNaPa KeLaNtaN ? (-_-)

Salam reader's (:

As usual sabtu memang m'bosankan bagi saya ..
lepas pukul 1pm saya balik rumah and
t'perap sampai sekarang .. tadi jea kua g topup kat kedai
hujung jalan sana ..
* hihi .. kate tadi t'perap .. keling betul lah mimy nie ! ;O

Picture from screen tv sape tah ! 
dapat dari Mr Google sayang .. hee (: 

Hey  , korang mesti da tau kan 
sape yg menang Piala Malaysia tahun nie ?
yarh .. kelantan menang 2-1 menentang Negeri Sembilan tadi ..
saya tengok tauu ! tapi asek tuka2 channel 101 ngn 104 .. heheh ..
Piala M'sia vs Mari Menari lah ala-ala .. ape ?
engat Kelate jea bole vs n9 malam nie ? haha :D

Actually saya sokong yg mana menang ..
oleh kerana Kelantan dah menang jadi dengan rasminya 
saya b'pihak pada KELANTAN .. bole kea cam tuh ? c(:
tapi dalam hati yg paling dalam kan .. saya nak n9
yang menang .. bukan tak suka kelantan tapi tak b'kenan 
ngan penyokong2 dea lah ! ganas sangat !
( bukan same meyh tak SUKA ngan tak B'KENAN ? ;P )
mase fight ngan selangor ari 2 sampai ade yg mati kan ?

Adoii .. be 1 Malaysia boleh takk ?
kita 1 negara kowt .. jangan gado2 lah =_="
okay dearest kelantan .. :)

Setakat di sini laporan saya ..
btw , nak wish Congrate Kelantan !
jangan bakar2 kerusi stadium lagi tau .. hihi .. c(;
kpd pemandu2 bas yg bwk penyokong2 kelantan n n9 hati-hati
di lebuhraya !
banyak accident membabitkan bas sekarang nie .. badi kowt ..

p/s : Wahai Selangor bangkitlah kamu ditahun 2011 !
chaiyok2 ! Selangor tetap di Hati .. ceewah ! ;O

 

No comments: