| TERIMAKASIH KAWAN²|

Wednesday, October 20, 2010

SAYA SAKIT ! fullstop*

Nyte reader's ! how are you today ?
Saya ? yess ! i'm sick right now :(
saya menghidap penyakit yg t'amat mengganggu ..
faktor utama penyakit ini hinggap kat saya adalah : -
  • Saya kurang minum air .. 
  • Cuaca sangat extreme sekarang nie ..
tapi korang jgn risau ia tidak b'jangkit  c(:
ulser .. betul ke eja dea cam tue erk ? =.="
dea b'warna puteh and selalu benda nie muncul kat pipi 
di bahagian dalam kan ?
tapi saya kena kat bawah lidah ..
so , hobby lidah saya sekarang dok menggatal usik-usik 
mende alah 2 .. ouh , lidah jgn gatal bole takk ??
hurm , nak makan pown susah nie .. tensionnye lahh ! ggrrr !
" ingat 5 perkara sebelum 5 perkara ,
sehad sebelum saket . . "
c(;

Wah , terus sehad nyanyi lagu nie ..
( nampak sgt tipu ) HAHA ! :D
enough bubbling pasal saket .. 

Hey , korang perasan tak tarikh hari nie ?
20/10/2010 kan ??
damn best lahh tarikh nie .. senang nak ingat exspecially lelaki
yg selalu lupe tarikh2 penting lam hidup dorang ..
* credit to my boyfriend .. ngee ;O
mak abah ! mimy nak kawen hari ini bole tak mak ? hihi ..
ade ag 2 jam nie .. bole eyh ?
bole laa .. pleaseee .. LOL !

p/s : sape2 yg declare couple , tunang , kawen or pape lah yg
b'kaitan mimy ucapkan tahniah atau lam bahase omputeh 
congrate la yea .. :)
 tunggu lah undangan dari saya pula pada 08 july _ _ _ _
( tahun tak tahu bile .. haha ! )


 pict nie takde kena mengena .. :P
tapi da alang2 upload .. nak cite cket lahh ..
bukan pasal Spain .. Spain da menang da World Cup hari tue ..
Nak cakap pasal Selangor da tak layak masuk Liga Malaysia !
kena hantam terok2 ngan Kelantan hari tu 3 -0 ..
gilaa ahh !


Okeyh , stop kat sini dulu .. 
moshi-moshi .. Tata !


Last word , ilove my boyfriend ! hihi ^^


thanks 4 reading this entry ! ;)

No comments: