| TERIMAKASIH KAWAN²|

Sunday, November 21, 2010

INI LAH JADINYA KALAU . .

 Salam buat cucu cicit Nabi Adam ..
Salam sejahtera buat yg bukan islam ..
* wahh ! cik mimie sudah pandai berpantun lah ^_^

How's ur weekend everyone ?
mine was suam suam kuku kaki jea .. aktiviti sekarang 
ialah online facebook sambil m'update blog :)
psstt .. psstt .. saya tak mandi lagi nie .. HAHA
 jujur itu kan amalan yg mulia c(:

Saya tgh m'cuba update diwaktu2
begini wlupun da byk kali idea mati di tengah jalan ..
blog + malam = idea .. memang da sebati ngan
saya agaknya sebab 2 time laen tak menjadi ..
tapi takpe .. i try my best ! 
* ggrrr , nie mcm tak perlu jea kan ?
Semalam 20 nov kan ? saya nak wat Birhday Wish jap lah :)
..........................................................
" SeLaMat Hari LaHir kE-29 taHun kaKakku 
No 4 Ros Azzura. Berhannudin "
semoga Allah merahmatimu dan keluargamu .. tahniah diatas kehadiran putera
yang ke tiga Fiz Zafran Shah Bin Amir Shah :)

* dea still dalam pantang sekarang nie .. cute kan ?


* snap by me .. sorry blur siket .. 
gambar ihsan dari surat khabar KOSMO :')

Suka ini sangat ! sekarang kan kalau my bf smoke depan saya 
i will do same as picture shown ^_^
tapi takde function pown .. lagi dea sembur2 asap tu kat saya ada lah ! 
tension gua babe .. tak sayang gua ape ?! haisshh ..
Dea da promise nak benti smoke bila da engaged nanti .. just wait and see jelah ..
tapi 85% saya gerenti dea TIDAK AKAN BERHENTI lah ..
rokok dgn lelaki macam sinonim sgt jea !
tapi janji tetap janji bro ! ingat itu wahai bakal suami ku .. 
siapakah ? i also dun noe yet ;O


Oh my gucci .. saya Dilamun Rindu by Apit nie .. mak and abah dah 
2 hari pegi tinggalkan saya :(  dorang pegi naek belon ..
anak kawan baik mak Cik Nab bertemu jodoh 
dgn orang Sarawak .. So , mak n abah ikut pegi b'tandang
ke rumah pengantin belah lelaki
plak .. Isnin nie balik lah dorang .. 
3 hari jea .. hopefully sgt orangtua saya safety touchdown esok n
hopefully jugak ada jajan untuk saya .. hikhik ..
* nie sedih kea suka nie mak abah kau takdek ? haishh ! Naughty betul tau !


Heee .. korang jgn tiru aksi ini dirumah tau ! tak baik ..
malam tadi kan saya kua pegi tgk orang maen futsal .. wlupun mak n abah 
tak tau tp sume orang kat uma nie tau saya kua .. 
kira takde la jahat sgt kan ? lalala ..



* sorry pict gelap .. camera e72 Muhammad Azmi pown macam nie .. takpaham saya =.="

Saya adalah seorang Ben[Ci]nta futsal !
hanya girlfriend2 yg ada boyfriend gila futsal jea tau kenapa 
saya berkata demikian .. percayalah .. ngee ^^,

Sabtu lepas Encik Zul-Azman saya convo ..
after a few month habis belajar 13/11/2010 baru dea graduate :')

p/s : sorry baru create entry nie tuk awak .. card reader saya hilang 
seminggu nie baru jumpa ;O baru ingat nak beli baru .. HUHU








gambar nie diseludup dari FB Ahmad Ishak & Ahmad Syaz0ne ..
kawan gila forever my Booboo :')

* FB > laptop > Blog bole jea transfer terus .. alasan jea lebih .. hihi c(:

by the way ,
CONGRATES awak ! lepas nie keja elok2 .. 
seriously saya nak beli bunga tok awak masa awak graduate
tu tapi saya tak jumpa kedai bunga hidup .. 
sweet kan saya awak ? HAHA ^_^

Enough babbling ;')
saya nak kua pusing2 kampung nie .. nak ikut ?
jum jum ^^,
before 2 nak abiskan ayat kat tittle atas tuh 
" INI LAH JADINYA KALAU .. DAH 2 HARI TAK UPDATE ..
CERITA BOLEH BUAT NOVEL DAH ! hihi "


Thank's 4 reading this fantastic entry .. hihi c(:
moshi moshi .. tata ! (''('.')'')

No comments: