| TERIMAKASIH KAWAN²|

Saturday, November 06, 2010

JOM IKUT SAYA NAK ?

Salam reader's ! :')

Ouh , SUMPAH kepenatan nie ..
baru siap kemas bilik and cuci kain baju yg penuh 
da seminggu dalam bakul hijau tu ..
selalunya hari ahad baru saya basuh baju2 tu 
guna washing machine tapi hari nie t'lebih rajin plak 
berus guna tangan tau ! huhu .. rajin kan ? c(:

Sekarang tangan ngan kaki saya da kedut2 sebab 
kena rendam ngan air lame sangat .. ;O
laen kali taknak lah basoh guna tangan lagi ..
saket badan sume sebab duduk m'berus .. eerrrghh ..
dapat massage kat kerusi " Relax & Go " kat
mall best nie .. huhu ..

Hey ! saya nak pegi 
Hot FM Night Jam niee .. kat i-city ..
sape2 nak ikut jum laa .. jumpe kat sane ea .. :')
tapi kann .. tengok laa jam da pukul berape ? 
saya still kat dalam bilik m'update blog .. huhu ..
yups .. saya tak confirm agy g kea takk ..
lalalala .. poyo jea kan ajak korang tapi saya 
still tak confirm g kea tak .. ngee :p

Esok saya bgtao jadi kea tak ea ..
hahah .. saya da siap da nie sebenarnya then 
kakak saya cakap tak confirm plak ..
tapi seriously tak rase bengang pown :)
Cool kan saya ? hihi c(:

Okay , tukar topic lagi ..
saya da tau dah boyfie saya keje ape .. ^_^
happy sangat sebab dea keje dekat Kg Baru , KL 2 sebulan
jea .. then , ayah dea bagi dea handle 1 kedai kat Puchong or S.Alam ..
Hopefully dea handle kedai kat Shah Alam sebab dekat dengan Sg Buloh ..
Selama sebulan nie saya kena memaksimakan tahap kesabaran lah ..
maybe jumpe pown tak sampai sejam dalam seminggu  :'(
Sebab dea keje 9am - 9pm (12jam) lame kan ?


miss this moment so badly :'(
 
Kesian kat dea .. and pity me jugak 
sebab kalau ade emergency case ( minyak moto habis ) takde orang nak
tolong .. * dea superman saya tau ! hikhik c(:

Eyh .. saya da taktao nak cakap ape =_="
okeyh .. bubbye ! hahah .. saya tak jadi pegi 
i-city ! so , tukar plan .. nak tengok
konsert reunion af8 pukul 10.30pm jap agy ..
blurrwekkxx !

thanks 4 reading this entry ! 
keep on reading tau ! :)

2 comments:

zOeY zAu YaH said...

nice blog=) follow me back ya zoeyzauyah.blogspot.com

aMieraroSe'$ said...

thanks darling . already follow u back :)