| TERIMAKASIH KAWAN²|

Wednesday, November 17, 2010

NAK PEGI SOLAT SUNAT RAYA ESOK ^_^


Macam mana malam raya anda ? 
Saya punya happening gila lah coz semua adik-beradik
ada malam nie :) kecoh 1 rumah .. bayangkan total 11 orang anak buah 
saya ada sekarang + mama papa dorang + mak abah and atok + abang boboy 
and saya .. ramai kan ? tapi tadi kurang 2 orang anak buah 
Hafidzikri & Hafidzairul .. dorang b'dua tak raya sini 
tahun nie .. diatas sebab sebab yg tak dapat 
dielakkan :(
Uwww .. tadi kami wat barbeque taw !
ayam percik and ikan talapia bakar .. ^_^ sedap gila woo ..
nak ke ? ade lagi kat dapur 2 tp tinggal bahagian isi lah 
tulang ngan kulit dah ditelan oleh kami .. ngee c(:

Cakap pasal makanan mak saya
masak rendang daging ngn rebus ketupat mini nona jea 
malam nie .. esok baru masak lodeh .. ouh , i love my mum cook !
super duper delicious ! hihi .. english abes translate jea c(:

Hurm , macam2 planning dah esok nie ..
kena bangun awal sebab nak sembahyang raya .. pastu
nak pegi asrama anak yatim nearby my home nak
tengok orang wat korban .. hihi .. tgk jea mampu 
nak tolong potong2 daging 2 tak berani sebab the previous
raya haji ikut mak saya g potong2 lembu 2 leyh plak 
daging 2 gerak2 .. Hidup lagi .. m'jerit2 makcik2 yg ade kat c2 ..
kelakar jea ^,^ 

SEMANGAT gila nie weyh ! 
hopefully tak t'lajak bgn pagi nanti .. amin ..
korang pown pegi semayang raya jugak tau ! jangan lupe 
mandi sunat pagi esok :')

Law nak jumpa saya datanglah masjid al-huda 
paya jaras .. masjid 2 unik tau wane purple .. hihi ;D
* bajet ko public fiqure plak mimy oi !

Time to sleep 
good night everyone ;'>
sorry picture makanan takde .. card reader still missing
and cable sony ericsson saya plak takleyh read file ..
gggrrrr !~ tension tahap gila !~$%&^! dah nie .. esok
kena beli card reader baru nie ..
 takleh jadi dah .. huhu .. okay , enough said ..

Selamat Hari Raya Korban ! ^_^ 

 

1 comment:

i am S!L4H.. said...

wowww meriah btol....
jeles di situ..nti taon dpan nk g rye rumah miera la..haksss