| TERIMAKASIH KAWAN²|

Tuesday, November 09, 2010

SEBAB SAYA . . . HURM =_="

Selamat hari selasa (':

Demam saya makin menular lah .. saya tak
pegi keja hari nie sebab tak boleh tido malam tadi 
plus tak bole bangun kepala b'denyut2 mcm nak pecah !
suhu badan pown dah tak betul ..
sekejap sejuk gila sampai double saya pakai selimut still menggigil ..
dah tu panas plak sampai b'peluh - peluh ..
errgh , tak selesa sangat sampai mengerang2lah malam tadi  ;O


Seriously da lame tak demam teruk macam nie ..
sekarang rase oke sikit tapi tak tau lah nanti time nak tido
camne .. =_="
Klinik ? tak .. saya tak pegi pown .. just makan 
panadol active fast jea tadi .. so , sekarang badan da tak panas tapi 
batok plak .. hurm , nak makan ubat batok memang tidak akan !
saya benci ubat batok sgt2 ! kalau yang pil ok la ..
kalau yang air wane hitam 2 mmg tekak saya nie tak bole terima lah ..
bau dea lagi la .. tak tahan betul .. huhu ..
* pelik macam mane lah ade orang yg ketagih ubat batok ? T_T

 Sehari rest kat uma hari nie .. 
dok menghadap tv .. da lama betul tak tgk tv petang2 
terasa kembali ke zaman form 5 plak .. huhu ..
saya da jadi malas nak keja plak dah nie .. kan best kalau
duduk uma dapat duet jugak .. ngee ;O

Hurm , okay lah .. saya nak off laptop dah ..
tak larat nak menghadap lame2 .. * kepala b'bintang2 ..
eyh , sekarang nga musim final exam kan ?
sape2 yg still study 2 wishing you lots of luck :')
buat yg t'baek 4 ur exam kay .. 

Semoga Berjaya ! ^^,
  
 Thanks 4 reading this entry ! 

6 comments:

Liquid said...

Kalo dh teruk sgt p klinik ea... jgn mls2. Anyway, get well soon =)

aQbukanPuteriKepadaRaja said...

ciannyaaaaaaaaaaaaa...
jaga kesihatannnnnnnnnnnnnnnn
harap2 sembuh cepat

i am S!L4H.. said...

x shat ke skg ni..
lme x jenguk cni..sori...

baik2 cpt tau..nti bleh bw laju2..heee

aMieraroSe'$ said...

thanks liquid :)

aMieraroSe'$ said...

terimakasih doakan mimy. alhamdulillah demam da ok. batok jea skrg nie.

aMieraroSe'$ said...

ha'a la kak. demam. tp da oke dah. BW ? ouh, itu da jadi hobby skrg. tp kadang2 t'lupe tgglkn jejak lah ^_^