| TERIMAKASIH KAWAN²|

Sunday, November 28, 2010

TERIMAKASIH (^_^)")

Salam ahad follower's & silent reader's
meMories is foreVer ♥ 

Saya happy sangat bila online blog hari nie ^_^
follower saya dah mencapai angka 100 .. 
hihi .. hasil blogwalking semalam lah kot nie ..

thankyou , thankyou and thankyou
so much my dearest follower !

selalu selalu lah ziarah saya di sini ..
walaupun blog saya nie tak sehebat anda semua ;)
insyaAllah saya akan jadi kawan "alam maya" yg baik
lagi berhati mulia .. hihi c(:

1 fakta tentang diri saya yg anda mungkin anda
pun b'kongsi fakta yg sama ^_^
" Kawan alam maya saya lagi ramai dan mesra
dari kawan di alam nyata realiti tau ! "
again , thank's 4 being mff ( my friend forever ) heheh :p

Nak selitkan sekali kat sini 
beberapa minggu yg lepas saya dapat award 
from cik Cikin yg baik hati ;O
 
Nie award pertama kowt 
 saya penah dapat .. kesian kan ? hahah ..
papepown b'juta , puluh juta , ratus juta TERIMAKASIH 
cik cikin kerana sudi m'anugerahkan award nie 
kepada cik mimie .. walaupun selepas saya merajuk ! ngee ;P

mengikut akta penerimaan " Beautiful Blogger " award nie ..
kita kena cerita 7 perkara buruk pasal diri kita ..

Alamak ! aku mane ade perangai burok lah ! haha :D
okay okay , try to be jujur jap .. =.="

Saya . . . 

1] Selalu mengigau malam ..b'cakap2 then gelak 
sambil mata t'pejam ..


2] Hot Chick temper exspecially bila bendera merah naik ..

3] Suka pandang orang yg cantik / hensem lama lama ..
selagi takde orang tegur akan terus pandang .. haha :D

4] suka rakam rakam video / soundclip then menyanyi 
exspecially time gado ngn si dea .. bg dea dgr luahan hati
menerusi lagu .. padahal suara cam chipmuck .. pedulik ape aku -.-"


 5] mesra alam .. sampai ramai orang salah paham ..
senang cite " Kau Gedikk lah mimy ! " hohow ;O

6] Kalau dapat hp tak kiralah camera cam haram jadah 
akan camwhore sampai lebam ..

7] Sangat liat bangun awal pagi kalau hari cuti c(:

 Ini namanya buka pekung di dada ke tak erk ?
haha .. pape jeala .. yg penting dah laksanakan tugas ..

Shikin !! ko dah berjaya m'kantoikan aku !!
^_^

Enough said .. 
  takleh tdo lambat malam nie ..
nanti tak cukup rehat .. lalalala ..



Saya pakai shawl :)
what say you ? first try tau nie ..
macam comell plak rase .. HAHA 
bye ! 

Thank's 4 reading this entry ! ^_^

2 comments:

teddyuna said...

aha.............. ;)) u deserve for it

aMieraroSe'$ said...

thank's dear :)