| TERIMAKASIH KAWAN²|

Monday, January 17, 2011

PERKENALKAN KEKASIH BARU SAYA ^,^

Holla Monday ! 

Alhamdulillah masih bernafas hari nie .
Lau pun semalam saya lemas dihanyut ombak cinta .
miahaha . ayat takleh bla ! :P

" Hei hei hei hei aku tak percaya cinta "
ouh mimie please ! jgn nak merapu bole ?
Ok2! saya akan serious sikit .
 korang korang sume nak tau x ? saya ada kekasih baru !
apa ? mana pergi Zul-Azman saya ? eh eh ,
g cari sendiri bole ? =_="


 EheemmM ! Sweet kan ? Sweet kan ?
kahkahkah ! sorry der . nie bukan kekasih baru yg
saya war war kan tadi oke .
gila ape ? nie perempuan lah . Nama dea Nor Hafiza a.k.a Pieja :)
Saya memang rapat gila ngan dea sejak baby ag . 
tapi sekarang dah tak rapat sbb dah tak sehati sejiwa . hee c(:

Ok! kali nie yg betul "kekasih baru" saya .

satu
.
.
.
dua
.
.
.
.
tiga


Tarraaaaaa ! 
tengok tengok . jambu kan dea ?
tengok lah sape plak jage an . HAHA :D



nie plak "kekasih lama" saya .
perhatikan nombor pendaftaran 
kenderaan beza 1 angka jea kat 
belakang c(:


Alahai tomey'nya ! 
awak , awak janji ea jangan tinggalkan saya .
saya sayang awak ketat2 ! inshaallah saya
akan jaga awak dengan penuh kasihsayang 
so awak kena sayang saya jugak tau ! 

Saya nak pesan kat awak nie . awak dengar eh ?
saya tak mintak banyak , saya
cuma mintak awak jangan meragam , jangan wat saya pening pale
and yg paling penting awak kena janji 
jangan bagi saya jatuh sampai patah riuk badan saya
kua ngan awak . bole tak macam tu awak ? HAHA ^_^

 Zul-Azman saya masih dihati lah ! ngee :P

p/s : khurafat ? yeahh . saya dah tengok semalam .
4 me cite 2 takbest sgt lah . ade part2 seram orang laen tgk
leyh gelak ? makne'y ape 2 ? takde makna'y an ?
hohow . ok stop ! t kena gam plak saya .

thank's 4 reading this entry :) 

1 comment:

Liquid said...

hee bule la ajak p jalan2 ptg2 neh ehehehe