| TERIMAKASIH KAWAN²|

Monday, May 30, 2011

Happen, Happening, Pening :P

Hello again! :)

I baru lepas tengok Concert Mentor 5 Final nie.
Tapi tak tgk sampai habis pown. Bilik i da memanggil2
suh update blog :P 

Actually i memang tak
layan Mentor sama jugaklah AF sebab dah ramai sangat penyanyi
kat Malaysia nie. Kan? tapi kalau Maharaja Lawak
i layan. Tak penah miss okay! I suka Jozan, Sepah n Jambu :)
Dan i sangat-sangat yakin tiga2 kumpulan nie Top 3. 
Sape mau bat dengan i? Meh sini. Nabil? Ouh, dea dah out of list :P

Back to the story. Pasal memancing semalam!
Rasanya bia gambar yg ceritalah. Senang sikit keje i. Hihi.
Mari usha beramai-ramai c(:






I pegi berempat dengan dorang nie laa. Abg boboy, Iewan, Kak Yana n i.
Naik my one and only transport. Baby Nouvo i :)

I datang nak tengok jea memule. Tgk phone kat tangan tu. 
I nga layan perasaan sebenarnya masa nie. Dgr lagu Tanpamu OST 
Nur Kasih The Movie tue. Bayangkan, dengan bunyi air sungai tu. 
Sangat2lah mendamaikan hati i. Ececehhh :P


Dea nie bergambar jea lebih. Tak memancing pown sebenarnya :P


Cubaan pertama! 
Yeaahhh, Dapat ikan! Ini dah mendatangkan semangat untuk
memancing lagi c(:


Dua orang nie takyah cakap laa. Experted dah :)


Sweet jea kan? Abg boboy i bersama tunangnya :)


Guess what? HAHAHAHAHAHA. Kecundang!
Dah tergolek dalam tu coverline buat-buat pengsan. Heehe,
takde laa. I bangun then terus gelak gila-gila. Yeahh,
itulah i bila dah malu -__-'


Alang-alang dah kuyop ape lagi. Kena agresiflah sikit kan? 
Beralih tempat yg lebih extreme :DD


Tengok! I boleh terapung atas air. Heehe,
bersila terus dalam air tu. Cool bukan? :P


Okay, tamat sudah! Terimakasih baca :)

Biarlah dia pergi darimu kerana dia yang pergi belum tentu t'baik utkmu 
dan mngkin dia t'buruk utk org yg dikejarnya itu. 
Dan keburukannya adalah dia pernah m'gecewakanmu dan tdk mustahil
dia akn m'gcwakn org lain sepertimana dia m'gecewakan mu.
Ataupun sbgai blsn Tuhan dia dikecewakan akibat mengecewakan mu. 
wallahu aa'lam *copy*

2 comments:

Bluewendy said...

ahakszz!! next time akak nak ikut jugak la..hehehe..=) sgt sweet gambar2 kat ats nih..=)

MiMie BerHannudiN said...

jomjom :) Hee, thanks kakak.