| TERIMAKASIH KAWAN²|

Monday, October 17, 2011

Good things come to those who WAIT ♥

 13 May 2011 - 11 October 2011
Saya akan kenang tarikh ini sebagai tarikh yang 
paling getir dalam kehidupan saya. Alhamdulillah,
segalanya berubah sekarang. Terimakasih Ya Allah (:

PEREMPUAN KENA TAHU
♥ seorang lelaki yang benar-benar mencintai anda tidak akan membiarkan anda pergi, tidak kira bagaimana sukar keadaan sekalipun .
LELAKI KENA TAHU
♥ seorang wanita yang benar-benar mencintai anda akan marah kat anda untuk banyak perkara , tetapi masih terima anda seadanya (:

Terimakasih awak muncul kembali dalam hidup saya.
Terimakasih sebab buang ego awak. Terimakasih sebab 
menyesal dengan apa yang awak dah lakukan. Saya maafkan awak seikhlas
hati nurani saya. Setiap manusia tak lari dari melakukan kesilapan.
Saya pun pernah buat salah dengan awak kan? Saya tak pernah dendam 
dengan apa yang awak dah buat sebelum nie. 
Saya percaya semua yang terjadi ada hikmahnya.
Dan jelas terbukti hikmahnya awak lebih menghargai saya.
Saya harap kita takkan terpisah lagi. Amin Ya Allah (:

Saya sayang Awak sejak 8 July 2008 sampai
Hari nie dan hari-hari mendatang sayang.


Tanda-tanda Allah sayangkan kita ,
Dia akan sentiasa menguji setiap hambaNYA 
sama jugalah bila dia sayangkan "saya & awak".
Allah tu nak uji kekuatan cinta kita .
Semoga kita akan terus bertahan. Amin ♥

ZA ♥ RA forever in LOVE ^_^ 




3 comments:

RR said...

tahniah sbb dpat cinta hati awk balik.
semoga bahagia selamanya :D
jagan elok2 naa ^.^

MiMie BerHannudiN said...

Amin. Thanks tasya (:

Bluewendy said...

Alhamdulillah adik ku sayunk..=) no more tears.. jaga hubungan leklok..hehe