| TERIMAKASIH KAWAN²|

Monday, December 10, 2012

PERKAHWINAN SEPANJANG TAHUN 2012

Hi :) Hari nie saya nak wat
review perkahwinan sepanjang tahun 2012
nie. Takleh nak membebel sangat sebab keje kat meja
 nie belum settle semuanya. 

Memandangkan lusa tarikh superb cun
melucun habes 12-12-12 so tetiba rasa nak update 
pasal kahwin-kahwin nie. Walaupun jodoh
penulis belog ini belum juga sampai² ;'( *gedik*

 Mas Ayu ♥ Sherry 
( schoolmate )

Firdian ♥ Ummu
( schoolmate. Baju pink tu sayaaa c: )

 Dayah ♥ Emai
( schoolmate )

Petai ♥ Ana
( kawan Zul-Azman saya )

Ayu ♥ Shuq
( ayu nie pangkat anak buah saya ^_^ )

 Kak Sheera ♥ Abang Farees
( kakak kepada adik angkat saya Nazurah Ayob )

Ruzi ♥ Raffy
( hair stylish Zul-Azman saya )


Rasanya nie je kot yg dapat di refresh dalam kepala
sekarang walaupun tau sebenarnya banyak lagi. Nak mengigat 
balik memang tak siap kerja saya gamaknya :/

Jadi Tahniah diucapkan kepada kesemuanya ^_^
Semoga kekal ke anak cucu. Dapat zuriat yg soleh & solehah.
Doakan jodoh saya dengan kekasih hati dipercepatkan eh? 
Amin amin :P

p/s : COMING UP NEXT . . . 15/12/2012 
abang saya pula. Gambar belum ade. Jadi tungguuuu :P

Nak jugak! Nak jugak! Tak kira nak jugak
letak gambar setepek kat entri nie walaupun belum kawen lagi
macam dorang² yg kat atas. Hikhik. Gambar masa raya 
haji aritu. Okay, tau tak tanye pun kan? Okay, Kite bagitau (^^,)Y)
Ok, byeeeeeee!

Thankyou for reading :*

No comments: